|
Blagues et humour Voici des blagues et un peu d'humour. |
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
2003-05-27, 15h40 | #1 |
Dieu mineur
|
Dictionnaire Québécois/anglais
Well there you go. - Ben coudon.
I don't believe it. - Ben weillon donc. What's new. - Pis. Check that out. - Gor. Look at her. - Gor la. Look at him. - Gor lé. What? - Kossé. What? - Hein. Do you believe me. - Tu'm crétu. Do you think I care. - Quesse tu veux k'sam cri*. Only - Yinque. With that. - Aickssa. Really wet. - Tremp a lavet. Me and You. - Moé pi Toé. I'm gonna yell at him. - J'ma y parler dans'l'casse. I'm gonna beat him up. - J'ma yarranger l'cadran. I'm really gonna beat him up. - Ma y crisser'n'volé. You're kidding me. - Vatendon. It stinks. - Sassen la chorogne. I was scared. - Jéu à chienne. Get out of there. - Aut'toé d'là. What are you doing. - Kosse tufai. I'm spaced out. - Chudanlune. Right there. - Drette là. Don't go out of your way. - Bawd toézempa. Let's say. -Metton. Can you believe it? -Tatu d'javusa. Move your ass. - Anweille. It looks that way. - Sadlairasah. I tell you. - Ch'tedi. I am so confused. - Chu toute fourré. I am so tired. - J'cogne des clous. Look at that guy. - Chek moilédon. Get lost. - Décrisse. A fat whore. - Une grosse torche. A lot of trouble. - Un siau'd'mard*. It's because. - St'acose. Anyways. - Antéka. That's enough. - St'acé. See you later. - A reweillure. Relax. - Cammtoué. Damn. - Viarge. She's crying. - A braille. Make me believe. - Fair'acraire. He has bad breath. - Y pu'dlayeul. I'm in trouble - Chu danmarde |
|
|