|
Discussion sur les jeux de rôles Discussion général sur les jeux de rôles |
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
2006-10-03, 21h28 | #1 |
Administrateur
Administrateur
|
Dungeons & Dragons cartoons (1984)
He he he,
Je me souviens d'avoir écouter ca. C'était pas très bien animé et les histoires pas toujoours très bonne. He he he... En prime tout les commerciaux de l'époque. [ame="http://www.youtube.com/watch?v=wgezi0IPTHI"]http://www.youtube.com/watch?v=wgezi0IPTHI[/ame]
FITZZ Administrateur du forum et Créateur des mondes de Belam, Galaxia et Zeos Question, suggestions, commentaires --------------------------------------------------------- Fitzz, réveil! Fitzz: (~_~ ) (-_-) (o_-) (-_o) (>_<) (o_O) (O_O) |
2006-10-04, 09h56 | #3 |
Administrateur
Administrateur
|
Re : Dungeons & Dragons cartoons (1984)
He he he J'étais bien 'timer'
Ce matin wizard of the coast a publier ceci: The D&D Cartoon is Coming to DVD! The original 1983 animated series “Dungeons & Dragons,” featuring all 27 episodes in a collector’s five-disc boxed set, will be released December 5th by Ink & Paint (www.inkandpaintdvd.com). “Dungeons & Dragons” tells the tale of six kids who, after riding the Dungeons & Dragons rollercoaster, mysteriously get sucked into its fantasy world. Once there, they are met with a variety of monsters and entities, but to their delight, are also greeted by the mysterious Dungeon Master, who gives each of them a magical item to use to defend themselves against the evil beings. “Dungeons & Dragons” featured the voices of Willie Aames (“Eight is Enough,” “Charles in Charge”), Adam Rich (“Eight is Enough”) and Donny Most (“Happy Days”). Included in this collectible package is the official “Dungeons & Dragons” hardcover game supplement. Created exclusively for this release by Wizards of the Coast, the Animated Series Handbook is 32 pages of official character profiles with full stats, magic items and a brand new adventure. The adventure is a prelude to the episode “The Dragon’s Graveyard,” designed to bridge the gap between the game and the animated television series. Also included is an Episode Guide Booklet with show’s synopsis, writers, and original air dates. Disc 5 includes the following extensive bonus features:
FITZZ Administrateur du forum et Créateur des mondes de Belam, Galaxia et Zeos Question, suggestions, commentaires --------------------------------------------------------- Fitzz, réveil! Fitzz: (~_~ ) (-_-) (o_-) (-_o) (>_<) (o_O) (O_O) |
2007-11-25, 22h20 | #5 | |
Serf
|
Citation:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=mfif5DiGMYc[/ame] LOL, la présentation à la fin aux jeunes... Je suis votre Maître de Jeu...!?! P.S.: J'arrive pas à mettre juste un lien, ça met un vidéo??? |
|
2007-11-25, 22h31 | #6 |
Administrateur
Administrateur
|
Oui, ça met le vidéo directement. Ça aide pour ceux qui veulent faire voir le vidéo!
Leroy Jethro Gibbs: They're holding Petty Officer Dobbs' body for you at the Dover morgue. Donald 'Ducky' Mallard: I don't get it, I thought he died in combat. Leroy Jethro Gibbs: I need you to take a look, Ducky. Donald 'Ducky' Mallard: What do you expect me to find? Leroy Jethro Gibbs: Nothing. I just need to buy more time. Donald 'Ducky' Mallard: Oh, Jethro, I can spend forever finding nothing. "Once you go cat, you never go back!" - Iuk Rhoma |
2007-11-26, 14h40 | #7 |
Empereur
|
Je me rappelle d'avoir vu ces émissions!! C'était interressant dans le temps et ca me rappelle de bon souvenir!!
2007-11-26, 15h08 | #8 |
Roi
|
Je me souviens c’est d’avoir tripé sur la cape d’invisibilité de la fille mais surtout sur l’arc pas de corde qui crée une corde et une flèche magiquement à volonté c’était super cool. À l’époque je ne connaissais rien de D&D.
- Toute technologie suffisamment avancée est indiscernable de la magie. - Sir Arthur C. Clarke - La perception est la réalité. - C’est le questionnement qui est intéressent parce que la réponse est stupide. - Hampton Fancher |
|
|