|
Les petites annonces - Joueurs, DMs, Matériels Recherche de joueurs, recherche de DM, vieux matériel a vendre, recherche de matériel. |
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
2013-02-25, 06h59 | #1 |
Mécène
|
Vend dungeon dragon
Voila les livres que je vend pour me joindre cohagens @ hotmail.com,je suis a Quebec.
first Dungeon master guide first Monster manual first Monster manual 2 first Legends & lore first Master of the Desert Nomads QUEST first Dm guide to immortals first Player manual first Expert rulebook first Curse of Xanathon QUEST second Guide du maître second Player's handbook second Manuel des joueurs second Monstrous manual second Monstrous compendium annual volum 3 second Monstrous compendium annual volum 1 second Le manuel complet du guerrier second Le manuel complet des psioniques second The complete wizard's handbook second The complete thief's handbook second The complete druid's handbook second The complete ninja's handbook second Arms and equipment guide second The drow of the underdark second The castle guide second Monster mythology second Tome of magic second Forgotten realms hall of heros book second Forgotten realms ( Mooshae ) second Ravenloft ( Monstrous compadium appendix 3 ) second Forgotten Realms ( religions & avatars ) second Encyclopedia magica volume one second Encyclopedia magica volume Three second Treasure Maps (maps) Second Dungeons of Mystery(3-D Components + Dungeon Mats,maps) box forgotten realms Guide des royaumes oublie box forgotten realms cities of mystery box Forgotten Realms ( les ruines de Montprofont ) box Council of Wyrms 3th La Citadelle des tenebres 3th Gazetteer 3th La nuit la plus longue(tome1) 3th Psionic handbook 4th PLAYER'S HANDBOOK NEW Dernière modification par Cohagens ; 2013-03-08 à 07h00. |
2013-02-25, 17h51 | #2 |
Guest
|
Re : Vend dungeon dragon
Je t'ai envoyé un courriel
|
2013-03-08, 07h09 | #3 |
Mécène
|
Je fait de super prix
|
2013-03-09, 19h42 | #4 |
Héro local
|
Est-ce que ta liste est à jour ? Ce qui est là est ce qui te reste ?
|
2013-03-09, 19h51 | #5 |
Guest
|
Ce que j'ai acheté n'est plus dans la liste
|
2013-03-10, 11h33 | #6 |
Mécène
|
Oui elle a jour